Utilizarea (vizitarea sau comandarea produselor) acestui site presupune consimțământul la prevederile acestor termeni și condiții.
În vederea asigurării utilizării optime a site-ului, vă recomandăm să parcurgeți cu atenție termenii și condițiile înainte de a continua.
Site-ul topotech.ro este operat si administrat de Rizen TECH SRL, J23/2330/2019, RO41165499, cu sediul social in str. Sperantei nr. 8, com. Moara Vlasieie, Jud Ilfov, Romania si punctul de lucru in Str Escalei, Nr. 2A, Sector 2, Bucuresti.
1. Conditii impuse la cumparare
Pentru a naviga și a achiziționa produse de pe site-ul topotech.ro, este necesar ca clientul să fie major, adică să aibă vârsta de cel puțin 18 ani.
Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă implicit că acceptă termenii și condițiile comerciale generale ale topotech.ro și că acesta reprezintă acordul contractual de vânzare-cumpărare.
Acest contract devine efectiv după ce clientul confirmă comanda sau după ce topotech.ro expediază produsele solicitate de client.
Rizen TECH SRL își rezervă dreptul de a respinge comenzile în cazul în care datele furnizate sunt incorecte sau există incertitudini cu privire la proveniența sau acuratețea acestora.
2. Preturi
Informațiile referitoare la articole și prețurile acestora sunt prezentate sub rezerva existentei unor eventuale erori de redactare.
Rizen TECH SRL își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor din oferta sa. Pentru determinarea valorii facturilor, se vor utiliza prețurile afișate în ziua în care comanda a fost plasată, si acestea vor fi prezente pe factura proforma trimisa pe email, clientului.
Prețurile sunt exprimate în lei și includ TVA conform legislației în vigoare.
La suma totală a facturilor pot fi adăugate costuri suplimentare pentru transport și ambalare, care vor fi detaliate în secțiunea „Livrare” a site-ului.
3. Livrarea
Livrarea produselor se va efectua prin intermediul unei firme de curierat rapid, și anume FanCourier. La cererea expresa a clientului, se poate utiliza și un alt mod de livrare, cu mențiunea că eventualele costuri suplimentare vor fi suportate separat de către client.
Termenul de livrare al produselor achiziționate de la societatea noastră, de obicei, se încadrează în intervalul de timp cuprins între 1 și 14 zile de la înregistrarea comenzii pe serverul gazdă al site-ului topotech.ro.
Vă rugăm să rețineți că nu vom putea accepta cereri de despăgubire pentru eventualele daune sau inconveniente cauzate de depășirea termenului de livrare.
În momentul expedierii, clientul va fi informat cu privire la faptul că produsele au părăsit depozitul nostru și se află acum în custodia curierului.
4. Plata
Topotech.ro livreaza produsele comandate de catre clienti pe tot cuprinsul Romaniei, fara costuri suplimentare pentru acestia, ulterior confirmarii efectuarii platii in cont pentru produsele comandate.
Plata se face prin virement bancar, in avans, ulterior initierii comenzii, pe baza facturii proforma primite pe mail de client in urma acesteia.
5. Dreptul de proprietate
Produsele livrate ramin in proprietatea topotech.ro până la momentul in care s-a efectuat plata integrala a acestora.
6. Returnari
In conformitate cu dispozițiile art. 9 și 10 din Legea nr. 449/2003, referitoare la vânzarea produselor și garanțiile aferente acestora, actualizată, Rizen TECH SRL este responsabilă față de Consumator pentru orice neconformitate prezentă la momentul livrării produselor.
În situația în care se constată neconformitate, Consumatorul are dreptul să solicite societății noastre aducerea produsului la conformitate, fără costuri suplimentare, prin reparare sau înlocuire, sau să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului referitor la produs.
Aceste informații se bazează pe prevederile Directivei nr. 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului din 25 octombrie 2011, privind drepturile consumatorilor, implementate în legislația internă prin adoptarea Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii și modificarea și completarea unor acte normative, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 427 din 11.06.2014.
În conformitate cu prevederile art. 9, alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014, Consumatorul are la dispoziție o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale.
Este important de menționat că dreptul de renunțare la cumpărare se aplică exclusiv clienților persoane fizice care plasează o comandă online livrată prin intermediul companiilor de curierat.
Conform art. 11 din reglementările menționate anterior, Consumatorul trebuie să notifice intenția sa de a se retrage din contract înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Acest lucru poate fi realizat prin transmiterea unei declarații clare prin care se exprimă decizia de retragere din contract sau completarea Formularului de Retragere.
Rizen TECH SRL se angajează să confirme primirea Formularului de Retragere către Consumator fără întârzieri.
În ceea ce privește costurile legate de returnarea produselor, Rizen TECH SRL nu suportă aceste cheltuieli, iar Consumatorul este responsabil direct de plata taxelor generate de returnare, conform art. 14, alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2014.
Produsele trebuie returnate la sediul Rizen TECH SRL din Str Escalei, Nr. 2A, Sector 2, Bucuresti, Mun. București, sau pot fi încredințate unei persoane autorizate de SC Rizen TECH SRL să primească produsele, în termen de maxim 14 zile de la comunicarea deciziei de retragere din contract. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise către societatea noastră de către Consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Având în vedere că prin intermediul site-ului topotech.ro punem la dispoziția Consumatorilor toate informațiile necesare pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor oferite spre vânzare, dorim să subliniem următoarele aspecte:
În cazul în care, din orice motiv, Consumatorul își exercită dreptul de retragere din contract, acesta este obligat să nu utilizeze bunurile achiziționate mai mult decât este necesar pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor. Pentru echipamentele de intretinere a gazonului MAMMOTION, se apreciază că o utilizare de maximum 120 de minute este suficientă.
Consumatorul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor cauzată de manipularea necorespunzătoare sau în exces, peste limita necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea produselor. În situația aceasta, Consumatorul poate fi obligat să plătească o sumă proporțională cu gradul de uzură sau prejudiciul cauzat prin utilizarea excesivă sau necorespunzătoare a produselor furnizate de Rizen TECH SRL, sumă care poate ajunge până la 100% din valoarea de achiziție a acestora.
Dacă produsele sunt returnate, Consumatorul este sfatuit să păstreze ambalajele originale în aceeași stare în care au fost livrate. În caz contrar, Consumatorul poate fi obligat să plătească o despăgubire de până la 30% din valoarea de achiziție a produselor.
Menționăm că sunt exceptate de la dreptul de retragere menționat anterior următoarele situații:
Comenzile speciale
Nu pot fi returnate produsele care au fost comandate special. O comandă specială este definită ca fiind o listă de produse comandate de Consumator care nu se află în stocul obișnuit al Rizen TECH SRL, dar care poate fi livrată pe baza unei comenzi ferme și unei plăți în avans, care nu este returnabilă. Rizen TECH SRL va informa Consumatorul dacă oricare dintre produsele comandate constituie o Comandă Specială. Această clauză se aplică conform O.G. 130/2000 în cazul achiziționării de produse de pe acest site folosind metodele de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art2, lit.e.
7. Garantia produselor
Produsele achiziționate prin intermediul acestui site beneficiază atât de garanția de conformitate, cât și de garanția comercială oferită de MAMMOTION pentru produsele sale. În cazul apariției unei defecțiuni în perioada de garanție, procedura de gestionare a situației este următoarea:
a) Este necesar să anunțați incidentul telefonic, prin e-mail sau sa completati formularul de Returnare. Ulterior, veți trimite produsul prin intermediul unui serviciu de curierat rapid la adresa indicată de către personalul topotech.ro. După efectuarea reparației sau înlocuirii, compania vă va notifica și va returna produsul în același mod (curier rapid). De preferat, produsul ar trebui returnat în ambalajul original, dar aceasta nu este o condiție obligatorie.
b) Costurile de expediere a produsului de la client către depozitul nostru revin în responsabilitatea clientului, în timp ce costurile pentru livrarea produsului depanat sau înlocuit sunt suportate de către Rizen TECH SRL
c) În situația în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, clientul poate opta pentru returnarea sumei plătite sau pentru achiziționarea altui produs disponibil în aceeași categorie.
d) Produsele defecte care intră în parametrii necesari pentru obținerea garanției vor fi înlocuite cu același model, iar în cazul în care acesta nu se află pe stoc, va fi înlocuit cu un produs cu caracteristici similare.
e) În cazul în care Rizen TECH SRL nu poate efectua înlocuirea produselor, contravaloarea acestora va fi restituită clientului în termen de maxim 14 zile.
ATENȚIE! Înainte de a trimite un produs pentru garanție, este esențial să vă asigurați că acesta prezintă într-adevăr o defecțiune. Dacă se constată că produsul funcționează corect, dar a fost testat cu baterii expirate sau introduse greșit, acesta va fi returnat pe cheltuiala clientului.
8. Colete neridicate si returnate
Coletele trimise si nepreluate de client in termen de 10 zile de la agentul firmei de curierat vor fi returnate automat de catre curier. In acest caz clientul nu este exonerat de obligatia de plata a facturii.
Rizen TECH SRL confirma telefonic si/sau prin email cu fiecare client in parte expedierea comenzilor. Eventuale plangeri referitoare la lipsa disponibilitatii pentru preluarea coletelor de la agentii firmei de curierat nu vor putea fi luate in consideratie.
9. Daune la transport
Daca produsele primite se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul este obligat sa reclame aceste daune la serviciul de coletarie.
10. Obligatii la initierea comenzilor
Pentru a folosi serviciile oferite de site, va obligati sa:
– furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra asa cum este cerut de formularul de initiere al comenzii de pe topotech.ro.
Daca veti furniza informatii care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, topotech.ro are dreptul sa ignore cererea dumneavoastra si sa refuze toate incercarile curente sau viitoare de folosire a site-ului.
11. Politica topotech.ro de protejare a datelor
Rizen TECH SRL adoptă o politică riguroasă de protejare a confidențialității datelor utilizatorilor site-ului. Ne angajăm să nu dezvăluim datele personale ale utilizatorilor către terți și să le utilizăm exclusiv în scopul pentru care au fost furnizate, cum ar fi procesarea comenzilor.
topotech.ro nu susține practica de SPAM și nu furnizează adresele dvs. de e-mail către terți, fie ei persoane fizice sau juridice. Noi nu închiriem, nu vindem, nu oferim și nu efectuăm schimb de adrese de e-mail obținute prin intermediul acestui site fără acordul dumneavoastră explicit.
De asemenea, nu vom dezvălui adresa dvs. de e-mail altor persoane care accesează paginile acestui site fără consimțământul dvs. explicit. Respectăm cu strictețe confidențialitatea și securitatea datelor dvs. personale.
12. Modificari ale serviciilor
topotech.ro isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment, sau la un anume interval de timp, sau sa intrerupa, temporar sau in mod permanent, serviciile puse la dispozitie (in totalitate sau numai in parte) cu sau fara o notificare prealabila.
Sunteti de acord ca topotech.ro nu este raspunzator fata de dumneavoastra sau orice terta persoana sau institutie pentru orice modificare, suspendare sau intrerupere a serviciilor disponibile prin intermediul site-ului.
13. Absolvirea de raspundere
Am înțeles și sunt de acord cu următoarele afirmații:
14. Limitari ale raspunderii
In mod expres confirmati că ati luat cunoștință și sunteti de acord cu faptul că topotech.ro nu va fi responsabilă pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar fără a se limita la pierderi legate de posibilitatea de a utiliza serviciile, pierderea de date sau alte pierderi intangibile sau incalculabile (chiar dacă topotech.ro a fost în prealabil informată cu privire la posibilitatea producerii unor astfel de pierderi), cauzate de:
15. Instiintari
Notificările către utilizatori pot fi trimise prin intermediul comunicării electronice. De asemenea, site-ul poate emite notificări referitoare la modificarea Termenilor si conditiilor sau alte chestiuni prin afișarea de anunțuri generale pentru toți utilizatorii în cadrul serviciilor.
16. Frauda:
ORICE ÎNCERCARE DE A ACCESA DATELE PERSONALE ALE ALTUI UTILIZATOR SAU DE A MODIFICA CONȚINUTUL SITE-ULUI topotech.ro SAU DE A AFECTA PERFORMANȚELE SERVERULUI PE CARE RULEAZĂ SITE-UL topotech.ro VA FI CONSIDERATĂ O TENTATIVĂ DE FRAUDARE A SITE-ULUI topotech.ro ȘI VA AVEA CA REZULTAT DEMERSIRILE PENTRU DECLANSAREA UNEI INVESTIGAȚII PENALE ÎMPOTRIVA PERSOANEI SAU PERSOANELOR IMPLICATE ÎN ACEASTĂ ACȚIUNE.
17. Litigii:
Orice dispută apărută între clienți și societate va fi inițial încercată să fie soluționată pe cale amiabilă. În cazul în care nu se reușește soluționarea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată.
Prin acordul asumat asupra acestor Termeni și Condiții, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.
WhatsApp us